Prime-tukipalvelut
Prime-tukipalvelut kattavat toiminnanohjausjärjestelmien Prime Online, Prime 3000 ja Prime Workmanager tuen.
Pääsiäisen poikkeusaukioloajat
pe 18.4. Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu
su 20.4. Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu
ma 21.4. Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu
Helpdesk palvelee kiireellisissä asioissa
Helpdeskistä saat henkilökohtaista palvelua kiireellisissä tapauksissa. Voit olla meihin yhteydessä joko puhelimitse tai helppokäyttöisen Helpdesk -portaalin kautta. Huomioithan, että puhelintuki on tarkoitettu ensisijaisesti akuutteihin tilanteisiin.
Helpdesk palvelee puhelimitse arkisin klo 8-17.
Päivystyspuhelin opastaa toimintahäiriöissä
Päivystyspuhelin on tarkoitettu toimintahäiriöihin liittyviin tilanteisiin toimistoaikojen ulkopuolella.
Päivystyspuhelin palvelee arkisin klo 17-20, viikonloppuisin klo 9-13.
06 000 1701 (2,95 €/min + ppm)
Käytämme ohjelmistotuessa QuickSupport-etätukiohjelmaa. Voit ladata ohjelman oheisen painikkeen kautta.
Kirjoitinajurit DL Hostingin käyttäjille
Jos käytät DL Hosting -palveluita, asenna tulostuksia varten kirjoitinajuri. Ajuri on asennettava jokaiselle työasemalle. Valitse alta oikea ajuri käyttöjärjestelmällesi (32- tai 64-bittinen).
Tricerat Screwdrivers (Host 7, 8 ja 10)
Tricerat Screwdrivers (Host 11 ja 12)
Tricerat Screwdrivers (Host 2,9,14 ja 15)
Tricerat Screwdrivers (Host 4,6 ja 16)
Tricerat Screwdrivers (Host 3,5,17 ja Norwegian hosting)
Tricerat Screwdrivers (Host 18, 19)