Prime- & Quick3
-tukipalvelut
Prime- ja Quick3-tukipalvelut kattavat toiminnanohjausjärjestelmien Prime Online, Prime 3000, Prime Workmanager ja Quick3 tuen.
Joulun ajan poikkeusaikataulut
5.12.2024 Helpdesk avoinna 8-16 henkilökunnan joulujuhlan vuoksi. Päivystyspuhelin auki 20.00 saakka.
6.12.2024 Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu
24.12-26.12. Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu
Helpdesk palvelee kiireellisissä asioissa
Helpdeskistä saat henkilökohtaista palvelua kiireellisissä tapauksissa. Voit olla meihin yhteydessä joko puhelimitse tai helppokäyttöisen Helpdesk -portaalin kautta. Huomioithan, että puhelintuki on tarkoitettu ensisijaisesti akuutteihin tilanteisiin.
Helpdesk palvelee puhelimitse arkisin klo 8-17.
Päivystyspuhelin opastaa toimintahäiriöissä
Päivystyspuhelin on tarkoitettu toimintahäiriöihin liittyviin tilanteisiin toimistoaikojen ulkopuolella.
Päivystyspuhelin palvelee arkisin klo 17-20, viikonloppuisin klo 9-13.
06 000 1701 (2,95 €/min + ppm)
Käytämme ohjelmistotuessa QuickSupport-etätukiohjelmaa. Voit ladata ohjelman oheisen painikkeen kautta.
Kirjoitinajurit DL Hostingin käyttäjille
Jos käytät DL Hosting -palveluita, asenna tulostuksia varten kirjoitinajuri. Ajuri on asennettava jokaiselle työasemalle. Valitse alta oikea ajuri käyttöjärjestelmällesi (32- tai 64-bittinen).
Tricerat Screwdrivers (Host 7, 8 ja 10)
Tricerat Screwdrivers (Host 11 ja 12)
Tricerat Screwdrivers (Host 2,9,14 ja 15)
Tricerat Screwdrivers (Host 4,6 ja 16)
Tricerat Screwdrivers (Host 3,5,17 ja Norwegian hosting)
Tricerat Screwdrivers (Host 18, 19)