Siirry sisältöön sitemap
gradient background checkmark

Prime- & Quick3
-tukipalvelut

Prime- ja Quick3-tukipalvelut kattavat toiminnanohjausjärjestelmien Prime Online, Prime 3000, Prime Workmanager ja Quick3 tuen.

Prime-tukipalvelut ovat apunasi.
gradient background
Joulun ajan poikkeusaikataulut

5.12.2024 Helpdesk avoinna 8-16 henkilökunnan joulujuhlan vuoksi. Päivystyspuhelin auki 20.00 saakka.

6.12.2024 Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu

24.12-26.12. Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu

6.1.2025 Helpdesk ja päivystyspuhelin suljettu

Helpdesk palvelee kiireellisissä asioissa

Helpdeskistä saat henkilökohtaista palvelua kiireellisissä tapauksissa. Voit olla meihin yhteydessä joko puhelimitse tai helppokäyttöisen Helpdesk -portaalin kautta. Huomioithan, että puhelintuki on tarkoitettu ensisijaisesti akuutteihin tilanteisiin.

Helpdesk palvelee puhelimitse arkisin klo 8-17.

Päivystyspuhelin opastaa toimintahäiriöissä

Päivystyspuhelin on tarkoitettu toimintahäiriöihin liittyviin tilanteisiin toimistoaikojen ulkopuolella.

Päivystyspuhelin palvelee arkisin klo 17-20, viikonloppuisin klo 9-13.

06 000 1701 (2,95 €/min + ppm)

gradient background checkmark

Käytämme ohjelmistotuessa QuickSupport-etätukiohjelmaa. Voit ladata ohjelman oheisen painikkeen kautta.

Kirjoitinajurit DL Hostingin käyttäjille

Jos käytät DL Hosting -palveluita, asenna tulostuksia varten kirjoitinajuri. Ajuri on asennettava jokaiselle työasemalle. Valitse alta oikea ajuri käyttöjärjestelmällesi (32- tai 64-bittinen).

Tricerat Screwdrivers (Host 7, 8 ja 10)

Tricerat Screwdrivers (Host 11 ja 12)

Tricerat Screwdrivers (Host 2,9,14 ja 15)

Tricerat Screwdrivers (Host 4,6 ja 16)

Tricerat Screwdrivers (Host 3,5,17 ja Norwegian hosting)

Tricerat Screwdrivers (Host 18, 19)