Siirry sisältöön sitemap
gradient background checkmark

NetBaron-tukipalvelut

Ammattitaitoinen  tuki- ja asiakaspalveluhenkilöstömme neuvoo teitä NetBaron-sovellusten kysymyksissä yhteensä yli 40 vuoden kokemuksella.

NetBaron asiakaspalvelu
gradient background

Tuen poikkeusaukioloaika juhannuksena

Asiakaspalvelumme on suljettu juhannusaattona 20.6.2025. Palvelemme jälleen normaalisti maanantaina 23.6.2025.

Tukitiimimme ja jälleenmyyjämme ovat apunasi kassajärjestelmiin liittyvissä kysymyksissä

NetBaron asiakaspalvelu ja tekninen tuki

Tavoitat tukemme arkisin klo 8.00-16.00 puhelinnumerosta 0600 302 112 (1,98 €/min + mpm/pvm). Sähköiset etätukipalvelut 2,60 €/min, tukipalvelusopimukseen voi sisältyä tietty määrä tukea riippuen sopimuksesta, puhelintuki on aina maksullista.

0600 302 112 (1,98 €/min + mpm/pvm)

NetBaron menestyi jälleen palkkaohjelmistovertailussa.

Kirjautuminen NetBaroniin

NetBaroniin kirjautuminen tapahtuu osoitteessa xxx.netbaron.fi, jossa xxx vaihtelee organisaatiosta riippuen. Käytössä voi olla jokin seuraavista palvelinosoitteista:

ssl, ssl2, ssl3, ssl4, ssl5, app6, app7 tai app8

Esimerkki: ssl.netbaron.fi

Jos et tiedä, mitä palvelinosoitetta organisaatiosi käyttää, tarkista tieto organisaatiosi ylläpitäjältä. Kun olet kirjautunut sisään, näet käytössä olevan palvelimen selaimen osoiteriviltä.

Tarvittaessa asiakastukemme auttaa mielellään.