Siirry sisältöön sitemap
gradient background checkmark

NetBaron-tukipalvelut

Ammattitaitoinen  tuki- ja asiakaspalveluhenkilöstömme neuvoo teitä NetBaron-sovellusten kysymyksissä yhteensä yli 40 vuoden kokemuksella.

NetBaron asiakaspalvelu
Tukitiimimme ja jälleenmyyjämme ovat apunasi kassajärjestelmiin liittyvissä kysymyksissä

NetBaron asiakaspalvelu ja tekninen tuki

Tavoitat tukemme arkisin klo 8.00-16.00 puhelinnumerosta 0600 302 112 (1,98 €/min + mpm/pvm). Sähköiset etätukipalvelut 2,60 €/min, tukipalvelusopimukseen voi sisältyä tietty määrä tukea riippuen sopimuksesta, puhelintuki on aina maksullista.

0600 302 112 (1,98 €/min + mpm/pvm)

NetBaron menestyi jälleen palkkaohjelmistovertailussa.

Kirjautuminen NetBaroniin

NetBaroniin kirjautuminen tapahtuu osoitteessa xxx.netbaron.fi, jossa xxx vaihtelee organisaatiosta riippuen. Käytössä voi olla jokin seuraavista palvelinosoitteista:

ssl, ssl2, ssl3, ssl4, ssl5, app6, app7 tai app8

Esimerkki: ssl.netbaron.fi

Jos et tiedä, mitä palvelinosoitetta organisaatiosi käyttää, tarkista tieto organisaatiosi ylläpitäjältä. Kun olet kirjautunut sisään, näet käytössä olevan palvelimen selaimen osoiteriviltä.

Tarvittaessa asiakastukemme auttaa mielellään.