NetBaron-tukipalvelut
Ammattitaitoinen tuki- ja asiakaspalveluhenkilöstömme neuvoo teitä NetBaron-sovellusten kysymyksissä yhteensä yli 40 vuoden kokemuksella.
Tuen poikkeusaukioloaika juhannuksena
Asiakaspalvelumme on suljettu juhannusaattona 20.6.2025. Palvelemme jälleen normaalisti maanantaina 23.6.2025.
NetBaron asiakaspalvelu ja tekninen tuki
Tavoitat tukemme arkisin klo 8.00-16.00 puhelinnumerosta 0600 302 112 (1,98 €/min + mpm/pvm). Sähköiset etätukipalvelut 2,60 €/min, tukipalvelusopimukseen voi sisältyä tietty määrä tukea riippuen sopimuksesta, puhelintuki on aina maksullista.
Huom! Mikäli olet jo NetBaron-käyttäjä, pyydämme käyttämään NetBaron-sovelluksen kirje-kuvaketta (yhteydenotto) tuki- ja myös muissa asioissa (laskutus, sopimus, koulutus yms. asiat).
Kirjautuminen NetBaroniin
NetBaroniin kirjautuminen tapahtuu osoitteessa xxx.netbaron.fi, jossa xxx vaihtelee organisaatiosta riippuen. Käytössä voi olla jokin seuraavista palvelinosoitteista:
ssl, ssl2, ssl3, ssl4, ssl5, app6, app7 tai app8
Esimerkki: ssl.netbaron.fi
Jos et tiedä, mitä palvelinosoitetta organisaatiosi käyttää, tarkista tieto organisaatiosi ylläpitäjältä. Kun olet kirjautunut sisään, näet käytössä olevan palvelimen selaimen osoiteriviltä.
Tarvittaessa asiakastukemme auttaa mielellään.