Kesän poikkeusaikataulut tuen aukiolossa
Tukemme palvelee kesän aikana pienin poikkeuksin. Löydät tuotekohtaiset tuen poikkeusaukioloajat alla olevilta tuotekohtaisilta tukisivuilta.
Asiantuntijat apunasi
Voidaksesi työskennellä tehokkaasti, on käyttämiesi ohjelmistojen ja ratkaisujen toimittava mutkattomasti. Välillä saattaa kuitenkin tulla vastaan tilanteita, joissa tarvitset asiantuntijoidemme apua. Tukiosastomme ammattilaiset auttavat sinua mahdollisissa pulmatilanteissa ja kysymyksissä – olivat ne sitten pieniä tai suuria. Löydät linkit tuotekohtaisille tukisivuillemme alta.
Tuotekohtaiset tukisivumme
Prime ja Quick3
DL Softwaren Prime Online, Prime3000 ja Prime Workmanager -järjestelmien hosting sekä tuen yhteystiedot
Flowvy
Flowvy-verkkokaupan ja myymäläjärjestelmän tuen yhteystiedot sekä linkki sähköiseen ohjearkistoon
Jeemly
Jeemly-kassajärjestelmän tuen yhteystiedot sekä linkki sähköiseen ohjearkistoon
Domus
Domus-isännöintijärjestelmän tuen yhteystiedot sekä tietoa verkkokursseistamme ja -koulutuksistamme
Cash-In
Cash-In asiakaspalvelun sekä teknisen tuen yhteystiedot sekä linkki Cash-In Online -portaaliin
NetBaron
NetBaron-asiakaspalvelun sekä teknisen tuen yhteystiedot.