Jeemly är nu en del av Confirma!
Kundservice i fokus
Sälj snabbt med en tydlig pekskärm, där du lätt hittar produkterna bakom sina egna kategorier. En integrerad eller portabel betalterminal möjliggör säkra betalningar med olika betalningssätt.
Mångsidiga matbeställningar
Kundservicen blir snabbare och effektivare när Jeemly-kassasystemet automatiskt vidarebefordrar kundens order med specialval till köket. Via webben kan dina kunder även beställa mat på förhand, eller levererad till sitt hem.
Alltid uppdaterad lagerstatus
Med lageruppföljning i realtid håller du ditt sortiment uppdaterat och minimerar svinnet. Lagerbokföringen från grossisterna sköts behändigt med hjälp av elektroniska fraktsedlar.
Kassasystem för caféer och restauranger
Kassalösning för café
Vår cafélösning i färdigt paket innehåller alla funktioner du behöver för att effektivt driva ditt café.
78 €/mån.
Ta kontakt- Kassahantering, hantering av produktuppgifter, produktmenyer
- Kundregister och kontoförsäljning samt kampanjhantering
- Köksmeddelanden
- Omfattande rapportering
- Kassa- och kringutrustning
- Stödtjänster och tjänster för bytesutrustning
Kassalösning för restaurang
Utöka cafélösningen för restaurangen genom att lägga till exempelvis recept och hantering av notor.
98 €/mån.
Ta kontakt- Cafélösningens egenskaper
- Lager- och täckningsuppföljning
- Recept
- Bordskartor
- Hantering av notor
- Happy Hour-funktioner
Utöka lösningen med bland annat
- Produkt- och rapporthantering i webbläsaren
- Betalterminaler
- Mobila inventeringsterminaler
- Fakturatjänst
- Webbordrar
- Stamkundsfunktioner i mobilen
- Elektroniska bokföringsanslutningar
- Elektroniska fraktsedlar
- Kedjestöd för restauranger
Nyckelfunktioner
Sälj var som helst med kassa i pekplatta
En kassa i pekplattan, det vill säga en mobil kassa, underlättar servitörernas arbete, särskilt vid terrass- och pop up-försäljning. Kassan följer alltid med servitören och snabbar upp kundservicen. Försäljningen kan skötas direkt på pekplattan och inga separata kassaapparater behövs. När ärendet slutförs på en gång fås också beställningarna till köket i realtid.
Förenkla hanteringen av beställningar med köksstyrning
Jeemly-kassasystemet förmedlar portionsvisa uppgifter som servitören antecknat, val av birätter eller fritt formulerad text som handledning till köket. Portionskvitton skrivs ut automatiskt i köket och grupperas enligt borden för att säkerställa samtidig tillagning. I stället för en skrivare i köket kan även en skärm i köket användas, varvid portionerna kvitteras på pekskärmen. Det är också möjligt att styra ett kökskvitto eller en beställning som görs på skärm produktvis exempelvis till olika köksavdelningar eller till baren.
Effektivisera kundservicen med hjälp av en självbetjäningskassa
En självbetjäningskassa är ett snabbt sätt att betjäna dina kunder även under rusningstider. Den lättanvända självbetjäningskassan fungerar som en beställningskanal vid sidan av den traditionella kassan och webbeställningar. På så sätt kan du betjäna dina kunder flexibelt och i rätt tid.
Webbeställningar tar din restaurang till kunden
Med hjälp av webbeställningar ger du kunderna en enkel beställningsmöjlighet. Beställningar som görs via nätet överförs direkt till restaurangsystemet, vilket effektiviserar verksamheten och minskar antalet fel. En webbaserad beställningsportal optimerar sökmotorernas resultat och ger restaurangen extra synlighet på webben samt hjälper dig att nå nya kunder och utvidga din kundkrets. Genom att administrera portalen själv slipper du också de kommissionsavgifter som externa serviceplattformar uppbär.
Utöka lösningen
Följ upp din försäljning när som helst och var som helst
Med hjälp av vår molntjänst följer du upp försäljningen i realtid per restaurang och kassa – och vid behov rentav på produkt– och verifikatnivå. I molntjänsten kan du också administrera produkt- och kunduppgifter, som genast uppdateras till restaurangen. Jeemly-kassaprogrammet installeras alltid lokalt på terminalen och fungerar vid behov även utan internetuppkoppling. På så sätt försäkrar du dig om att din försäljning inte stannar upp i något skede.
Engagera dina kunder med ett stamkundsprogram
Med stamkundsförmåner lockar du din kund att återvända – ju oftare kunden besöker din restaurang, desto bättre förmåner kan du erbjuda hen. Det finns flera alternativ för stamkundsprogram, allt från traditionella lunchpass till gratisprodukter eller produktrabatter som kan lösas in direkt.
Med stamkundsprogrammet samlar du information om dina kunders köpbeteende. På basis av informationen informerar du dina kunder om teman som intresserar just dem, såsom temaveckor, artister eller erbjudanden. Du kan gruppera dina kunder utifrån deras intressen och göra marknadsföringskommunikationen mer relevant
Effektivisera uppföljning och planering med hantering av produktuppgifter
Att centralisera hanteringen av produktuppgifter och priser i restauranger eller restaurangkedjor med flera kassor gör din verksamhet avsevärt effektivare. Underlätta hanteringen av sortimentet genom att skapa nya produkter och automatiskt informera kundtjänstpersonalen om utgående produkter. Med våra rapporter kan du följa försäljningen på produkt- och dagsnivå. Våra mångsidiga rapporter täcker behoven hos alla typer av restauranger, från produktåtgång och arbetstid till totalförsäljning och resultat.