Hoppa till innehåll
gradient background checkmark

Prime-stödtjänster

Prime supporttjänster täcker stödet och hostingen för affärssystemen Prime Online, Prime 3000 och Prime Workmanager.

Prime-tukipalvelut ovat apunasi.
gradient background

Supportens öppettider under sommaren

Under sommaren betjänar vår support med följande exceptionella tidtabeller:

31.5. kl 8-16, jouren öppen som vanligt
20.6. kl 8-16, jouren öppen som vanligt
21.6.-22.6, support och jour stängda

I Juli är supporten öppen som vanligt på vardagar kl 8-17. Jouren håller stängt vecka 29 och 30.

Helpdesken betjänar vid behov

Helpdesken tillhandahåller personlig betjäning vid behov. Du kan kontakta oss antingen per telefon eller via den användarvänliga portalen DL Helpdesk. Observera att telefonstödet främst är avsett för akuta situationer.

Helpdesk betjänar dig vardagar kl 8-17 (finsk tid).

Jourtelefonen vägleder vid funktionsstörningar

Jourtelefonen är avsedd för funktionsstörningar som inträffar utanför kontorstid.

Jourtelefonen betjänar dig vardagar kl 17-20, under veckosluten 9-13. Obs! Finsk tid.

+358 (0)600 017 01 (2,95 €/min + lsa)

gradient background checkmark

Vi använder QuickSupports fjärrstödprogram för programvarustöd. Du kan ladda ner programmet via den här knappen. 

Skrivardrivrutiner för DL Hosting-användare

Om du använder DL Hosting-tjänsterna, installera skrivardrivrutinen för utskrift. Drivrutinen måste installeras på varje arbetsstation. Välj rätt drivrutin för ditt operativsystem (32-bitars eller 64-bitars) nedan.

Tricerat Screwdrivers (Host 7, 8 och 10)

Tricerat Screwdrivers (Host 11 och 12)

Tricerat Screwdrivers (Host 2, 9, 14 och 15)

Tricerat Screwdrivers (Host 4, 6 och 16)

Tricerat Screwdrivers (Host 3, 5,17 och Norwegian hosting)

Tricerat Screwdrivers (Host 18 och 19)

gradient background

DL Software är ny en del av Confirma!