Hoppa till innehåll
gradient background
Confirma ERP

Quick3 ERP håller takten

Quick3 är en webbläsarbaserade ERP som löser dina tidsrelaterade problem genom att samla alla funktioner du behöver under ett och samma system. Med programvara som gör att du kan arbeta var som helst, på vilken enhet som helst, kan du fokusera på det viktigaste – ditt företag.

Quick3 ERP håller takten
Confirma Quick3- toiminnanohjausjärjestelmästä löytyy useita pikatoimintoja.

En tydlig helhet som ger ordning och reda

Förenkla ditt arbete genom att samla alla de verktyg du behöver under en och samma flexibla programvara. Oavsett om du arbetar på distans, kontoret eller byggplatsen eller om du befinner dig på resande fot, behöver du bara öppna din webbläsare för att utnyttja alla Quick3:s funktioner. Allt du behöver är en internetanslutning och ERP-systemet är alltid med dig.

En rad kortkommandon effektiviserar ditt arbete

Programvaran kommer med kortkommandon som hjälper dig att arbeta snabbare under hektiska arbetsdagar. Varje funktion i Quick3 har ett eget kortkommando som effektiviserar arbetet. Du behöver inte växla mellan olika fönster, utan du kan utföra alla nödvändiga åtgärder från en enda vy.

Smidig signering med eSign

eSign, ett program för elektronisk signering, har integrerats i Quick3 och gör distanshandel enkelt. Skicka dokument och avtal till dina kunder för signering direkt från Quick3. Stark autentisering, SMS-godkännande och elektronisk signering gör det enkelt att underteckna avtal också på plats.

gradient background checkmark

Ett genuint webbläsarbaserat ERP

Quick3 är ett webbläsarbaserat affärssystem vars flexibilitet möjliggör mångsidigare arbetsmetoder. Du kan börja arbeta i en webbläsare och fortsätta arbetet på en surfplatta eller på mobilappen i din telefon. Alla funktioner är till ditt förfogande oavsett vilken enhet du arbetar med. Allt du gör sparas i realtid och du har tillgång till den fullständiga programvaran var du än befinner dig.

Ibland kan ditt arbete avbrytas innan du blivit klar – nästa gång kan du enkelt fortsätta där du slutade. Quick3 öppnas automatiskt i den vy du senast använde så att du kan fortsätta arbeta utan dröjsmål.

Den mångsidiga Quick3 ERP skalar med din verksamhet

Start

Quick3 Start gör ditt arbete effektivare och snabbare genom att föra samman arbetsorder, inköps- och försäljningsfunktioner och lager.

Boka demo

Nyckelfunktioner

  1. En användarlicens
  2. Kassa
  3. Fakturering
  4. Försäljningsreskontra
  5. Arbetsorder/Försäljningsorder
  6. Inköp
  7. Lagerhantering

Utöka lösningen med bl.a.

  1. Extra användare (1 licens)
  2. Hotell för prislistor
  3. Betalningsterminal
  4. SMS
  5. Livscykeltjänst för fakturor

Professional

Quick3 Professional lämpar sig för företag med 3–10 användare och innehåller många funktioner som underlättar vardagen, så som elektroniska signaturer.

Boka demo

Nyckelfunktioner

  1. Start-funktioner
  2. 3 användarlicenser
  3. Inköpsreskontra
  4. Elektronisk signatur med eSign
  5. Flera lager
  6. Kundrelationshantering CRM

Utöka lösningen med bl.a.

  1. Försäljning av fordon
  2. Resurskalender
  3. Leverantörsintegrationer
  4. Mobilapp (iOS och Android)
  5. Automatisk avstämning av inköpsfakturor
  6. Extra användare
  7. Hotell för prislistor
  8. Betalterminaler
  9. Livscykeltjänst för fakturor
  10. Sändning av automatiska meddelanden

Enterprise

Quick3 Enterprise är avsett för företag med över 10 användare. Den innehåller funktioner som är skräddarsydda för ditt företag och som hjälper din verksamhet att växa och utvecklas. Alla funktioner och antalet användare skräddarsys efter dina behov.

Boka demo

Nyckelfunktioner

  1. Professional-egenskaper
  2. Skräddarsydda funktioner
  3. Önskat antal användarlicenser

Utöka din lösning bl.a.

  1. Webbutik
  2. API-integrationer
  3. Bokföring
  4. Automatisering
  5. Valuta
  6. Business Intelligence
  7. Försäljning av fordon
  8. Resurskalender
  9. Mobilapp (iOS och Android)
  10. Automatisk avstämning av inköpsfakturor
  11. Extra användare
  12. Hotell för prislistor
  13. Betalterminaler
  14. Livscykeltjänst för fakturor
  15. Sändning av automatiska meddelanden
gradient background checkmark
Quick3 ERP on sinun toimialallesi rakennetu.

Skräddarsydd för din bransch

Quick3-affärssystemet är utformat för att effektivisera affärsprocesser och arbetshantering inom bland annat följande branscher:

– Maskinaffärer
– Servicefirmor
– Reservdelsaffärer
– Båtaffärer
– Affärer för fritidsmaskiner
– Småmaskinsaffärer

Bekanta dig också med våra andra branschspecifika ERP-lösningar.
Om din bransch inte finns med på listan, kontakta oss så hjälper vi dig att hitta den bästa ERP-lösningen för din verksamhet.

Quick3 auttaa keskittymään olennaiseen.

Quick3 hjälper dig att fokusera på det väsentliga

Alla vet hur mycket tid det går åt att mata in samma uppgift på flera ställen eller försöka hitta en viss uppgift i olika program. Med Quick3 kan du fokusera på ditt arbete i lugn och ro.

När du matar in uppgifterna en gång i programmet, hittar du dem på ett och samma ställe. Du har omedelbar tillgång till all den information du behöver, oavsett om det handlar om kundinformation, tillgängligheten av en viss produkt eller servicekalender. Du kan också använda all data som finns i programmet, vad du än håller på med – till exempel när du håller på med att mata in en försäljningsorder, kan du mata in inköpsordern samtidigt.

Toiminnanohjausjärjestelmääsi kytketty WMS tuo sujuvuutta arkeen.

Enklare varumottagning med mobilappen

Quick3 har en lättanvänd mobilapp som förenklar ditt arbete också på lagret. Med mobilappen kan du sköta alla lagerrutiner från varumottagning och plockning till inventering i realtid. Du kan använda appen med din mobil eller en separat handhållen enhet.

Ostolaskujen automaattitäsmäytys vapauttaa työaikaasi.

Automatisk avstämning av inköpsfakturor frigör arbetstid

Avstämningen av inköpsfakturor sköts nu snabbare, tack vare den automatiska avstämningen i Quick3. Programmet kontrollerar inköpsfakturorna åt dig, så du slipper gå igenom varje fakturarad. Quick 3 jämför din inköpsorder med den inköpsfaktura du har fått och kontrollerar automatiskt att alla rader, antal och belopp stämmer. Om det finns avvikelser, ser du tydligt vilka rader du behöver kontrollera. Om inköpsfakturan stämmer, flyttas fakturan automatiskt för godkännande.

gradient background checkmark
Taloushallinnon ulkoistaminen säästää kustannuksia.

Vår livscykeltjänst för fakturor stödjer din ekonomiska förvaltning

Om du saknar tid eller kunnande att ta hand om den komplicerade ekonomiska förvaltningen själv, är det en bra idé att lägga ut de tidskrävande rutinerna åt en expert. Confirmas egna bokföringsbyrå Cash-In Faktura erbjuder livscykeltjänster som hjälper dig att effektivisera företagets ekonomiska förvaltning och tillhandahåller ett enkelt sätt att sköta företagets fakturering och betalningsbevakning.

Med denna kompletta tjänst slipper du sköta faktureringsrutinerna själv – du behöver inte använda arbetstid åt att skapa och skicka fakturor, följa med betalningar eller korrigera eventuella fel. Alla åtgärder angående fakturans livscykel, inklusive indrivning, hanteras omsorgsfullt av Cash-In.