En tydlig helhet som ger ordning och reda
Förenkla ditt arbete genom att samla alla de verktyg du behöver under en och samma flexibla programvara. Oavsett om du arbetar på distans, kontoret eller byggplatsen eller om du befinner dig på resande fot, behöver du bara öppna din webbläsare för att utnyttja alla Quick3:s funktioner. Allt du behöver är en internetanslutning och ERP-systemet är alltid med dig.
En rad kortkommandon effektiviserar ditt arbete
Programvaran kommer med kortkommandon som hjälper dig att arbeta snabbare under hektiska arbetsdagar. Varje funktion i Quick3 har ett eget kortkommando som effektiviserar arbetet. Du behöver inte växla mellan olika fönster, utan du kan utföra alla nödvändiga åtgärder från en enda vy.
Smidig signering med eSign
eSign, ett program för elektronisk signering, har integrerats i Quick3 och gör distanshandel enkelt. Skicka dokument och avtal till dina kunder för signering direkt från Quick3. Stark autentisering, SMS-godkännande och elektronisk signering gör det enkelt att underteckna avtal också på plats.
Ett genuint webbläsarbaserat ERP
Quick3 är ett webbläsarbaserat affärssystem vars flexibilitet möjliggör mångsidigare arbetsmetoder. Du kan börja arbeta i en webbläsare och fortsätta arbetet på en surfplatta eller på mobilappen i din telefon. Alla funktioner är till ditt förfogande oavsett vilken enhet du arbetar med. Allt du gör sparas i realtid och du har tillgång till den fullständiga programvaran var du än befinner dig.
Ibland kan ditt arbete avbrytas innan du blivit klar – nästa gång kan du enkelt fortsätta där du slutade. Quick3 öppnas automatiskt i den vy du senast använde så att du kan fortsätta arbeta utan dröjsmål.
Den mångsidiga Quick3 ERP skalar med din verksamhet
Start
Quick3 Start gör ditt arbete effektivare och snabbare genom att föra samman arbetsorder, inköps- och försäljningsfunktioner och lager.
Boka demoNyckelfunktioner
- En användarlicens
- Kassa
- Fakturering
- Försäljningsreskontra
- Arbetsorder/Försäljningsorder
- Inköp
- Lagerhantering
Utöka lösningen med bl.a.
Professional
Quick3 Professional lämpar sig för företag med 3–10 användare och innehåller många funktioner som underlättar vardagen, så som elektroniska signaturer.
Boka demoNyckelfunktioner
- Start-funktioner
- 3 användarlicenser
- Inköpsreskontra
- Elektronisk signatur med eSign
- Flera lager
- Kundrelationshantering CRM
Utöka lösningen med bl.a.
Enterprise
Quick3 Enterprise är avsett för företag med över 10 användare. Den innehåller funktioner som är skräddarsydda för ditt företag och som hjälper din verksamhet att växa och utvecklas. Alla funktioner och antalet användare skräddarsys efter dina behov.
Boka demoNyckelfunktioner
- Professional-egenskaper
- Skräddarsydda funktioner
- Önskat antal användarlicenser
Utöka din lösning bl.a.
Skräddarsydd för din bransch
Quick3-affärssystemet är utformat för att effektivisera affärsprocesser och arbetshantering inom bland annat följande branscher:
– Maskinaffärer
– Servicefirmor
– Reservdelsaffärer
– Båtaffärer
– Affärer för fritidsmaskiner
– Småmaskinsaffärer
Bekanta dig också med våra andra branschspecifika ERP-lösningar.
Om din bransch inte finns med på listan, kontakta oss så hjälper vi dig att hitta den bästa ERP-lösningen för din verksamhet.
Quick3 hjälper dig att fokusera på det väsentliga
Alla vet hur mycket tid det går åt att mata in samma uppgift på flera ställen eller försöka hitta en viss uppgift i olika program. Med Quick3 kan du fokusera på ditt arbete i lugn och ro.
När du matar in uppgifterna en gång i programmet, hittar du dem på ett och samma ställe. Du har omedelbar tillgång till all den information du behöver, oavsett om det handlar om kundinformation, tillgängligheten av en viss produkt eller servicekalender. Du kan också använda all data som finns i programmet, vad du än håller på med – till exempel när du håller på med att mata in en försäljningsorder, kan du mata in inköpsordern samtidigt.
Enklare varumottagning med mobilappen
Quick3 har en lättanvänd mobilapp som förenklar ditt arbete också på lagret. Med mobilappen kan du sköta alla lagerrutiner från varumottagning och plockning till inventering i realtid. Du kan använda appen med din mobil eller en separat handhållen enhet.
Automatisk avstämning av inköpsfakturor frigör arbetstid
Avstämningen av inköpsfakturor sköts nu snabbare, tack vare den automatiska avstämningen i Quick3. Programmet kontrollerar inköpsfakturorna åt dig, så du slipper gå igenom varje fakturarad. Quick 3 jämför din inköpsorder med den inköpsfaktura du har fått och kontrollerar automatiskt att alla rader, antal och belopp stämmer. Om det finns avvikelser, ser du tydligt vilka rader du behöver kontrollera. Om inköpsfakturan stämmer, flyttas fakturan automatiskt för godkännande.
Vår livscykeltjänst för fakturor stödjer din ekonomiska förvaltning
Om du saknar tid eller kunnande att ta hand om den komplicerade ekonomiska förvaltningen själv, är det en bra idé att lägga ut de tidskrävande rutinerna åt en expert. Confirmas egna bokföringsbyrå Cash-In Faktura erbjuder livscykeltjänster som hjälper dig att effektivisera företagets ekonomiska förvaltning och tillhandahåller ett enkelt sätt att sköta företagets fakturering och betalningsbevakning.
Med denna kompletta tjänst slipper du sköta faktureringsrutinerna själv – du behöver inte använda arbetstid åt att skapa och skicka fakturor, följa med betalningar eller korrigera eventuella fel. Alla åtgärder angående fakturans livscykel, inklusive indrivning, hanteras omsorgsfullt av Cash-In.