Siirry sisältöön sitemap
gradient background
Confirma ERP

Quick3 ERP pysyy mukana vauhdissasi

Selainpohjainen Quick3 ERP ratkaisee kiireen luomat haasteet tuomalla kaikki tarvitsemasi toiminnot yhteen järjestelmään. Kun käytössäsi on ohjelmisto, joka mahdollistaa työskentelysi missä ja millä laitteella tahansa, voit sinä keskittyä huoletta tärkeimpään – liiketoimintaasi.

Quick3 ERP håller takten
Confirma Quick3- toiminnanohjausjärjestelmästä löytyy useita pikatoimintoja.

Yksi selkeä kokonaisuus tuo järjestelmällisyyttä

Työntekosi selkeytyy, kun kaikki tarvitsemasi työkalut löytyvät yhdestä joustavasti toimivasta ohjelmistosta. Selainpohjaisen Quick3:n kaikki toiminnot ovat aina saatavillasi, työskentelit sitten etänä, toimistossa, työmaalla tai tien päällä. Riittää, että sinulla on nettiyhteys käytettävissäsi ja ERP on aina mukanasi.

Lukuisat pikatoiminnot nopeuttavat työntekoasi

Kun työpäiväsi ovat täynnä kiirettä, ohjelmiston pikatoiminnot tekevät työskentelystäsi huomattavasti helpompaa. Quick3:n jokaiselle toiminnolle löytyy kätevä pikanäppäin, joka mahdollistaa tehokkaan työskentelyn. Sinun ei tarvitse siirtyä eri ikkunoiden välillä, vaan voit suorittaa kaikki tarvittavat toimenpiteet yhdestä näkymästä käsin.

eSign sujuvoittaa allekirjoittamista

Quick3-toiminnanohjausjärjestelmään integroitu eSign, eli sähköinen allekirjoitus, sujuvoittaa etäkauppaa. Lähetä dokumentit ja sopimukset asiakkaasi allekirjoitettavaksi suoraan Quick3-ohjelmasta. Vahva tunnistautuminen, tekstiviestihyväksyminen ja sähköinen allekirjoittaminen tekevät sopimuksien allekirjoittamisesta vaivatonta myös paikan päällä.

gradient background checkmark

Aidosti selainpohjainen ERP

Selainpohjaisesti toimiva Quick3-toiminnanohjausjärjestelmä tuo joustavuudellaan monipuolisuutta työmenetelmiisi. Voit aloittaa työskentelyn selaimella, jatkaa tabletilla tai käyttää puhelimestasi löytyvää mobiilisovellusta: samat toiminnot ovat kätesi ulottuvilla millä laitteella tahansa. Kaikki tekemäsi tallentuu reaaliajassa ja sinulla on pääsy täyteen ohjelmistoon missä tahansa työskenteletkään.

Välillä työntekosi voi keskeytyä ennen kuin ehdit saada valmista – onneksi voit jatkaa työskentelyäsi helposti siitä, mihin edelliskerralla jäit. Quick3 avautuu automaattisesti viimeksi käyttämääsi näkymään, ja voit jatkaa sujuvasti työskentelyäsi.

Monipuolinen Quick3 ERP skaalautuu liiketoimintasi mukana

Start

Quick3 Start sujuvoittaa ja nopeuttaa työntekoasi tuomalla työmääräykset, osto- ja myyntitoiminnot sekä varaston yhteen ohjelmistoon.

Ota yhteyttä

Avaintoiminnot

  1. Yksi käyttäjälisenssi
  2. Kassa
  3. Laskutus
  4. Myyntireskontra
  5. Työmääräys/Myyntitilaus
  6. Osto
  7. Varastonhallinta

Kasvata ratkaisuasi mm.

  1. Lisäkäyttäjä (1 lisenssi)
  2. Hinnastohotelli
  3. Maksupääte
  4. Tekstiviestit
  5. Laskun elinkaaripalvelu

Professional

Quick3 Professional soveltuu 3-10 käyttäjän yrityksille ja pitää sisällään monia arkea helpottavia toimintoja, kuten sähköisen allekirjoituksen.

Ota yhteyttä

Avaintoiminnot

  1. Start-ominaisuudet
  2. 3 käyttäjälisenssiä
  3. Ostoreskontra
  4. eSign-sähköinen allekirjoitus
  5. Monivarasto
  6. CRM-asiakkuudenhallinta

Kasvata ratkaisuasi mm.

  1. Ajoneuvomyynti
  2. Resurssikalenteri
  3. Toimittajaintegraatiot
  4. Mobiilisovellus (iOS & Android)
  5. Ostolaskujen automaattitäsmäytys
  6. Lisäkäyttäjät
  7. Hinnastohotelli
  8. Maksupäätteet
  9. Laskun elinkaaripalvelu
  10. Automaattiviestien lähetys

Enterprise

Quick3 Enterprise soveltuu yli 10 käyttäjän yrityksille. Se pitää sisällään yrityksellesi räätälöityjä toiminnallisuuksia, joiden avulla liiketoimintasi voi kasvaa ja kehittyä. Kaikki toiminnallisuudet ja käyttäjien määrä räätälöidään tarpeidesi mukaan.

Ota yhteyttä

Avaintoiminnot

  1. Professional-ominaisuudet
  2. Räätälöidyt toiminnallisuudet
  3. Haluamasi määrä käyttäjälisenssejä

Kasvata ratkaisuasi

  1. Verkkokauppa
  2. API-integraatiot
  3. Kirjanpito
  4. Automatisoinnit
  5. Valuutta
  6. Business Intelligence
  7. Ajoneuvomyynti
  8. Resurssikalenteri
  9. Mobiilisovellus (iOS & Android)
  10. Ostolaskujen automaattitäsmäytys
  11. Lisäkäyttäjät
  12. Hinnastohotelli
  13. Maksupäätteet
  14. Laskun elinkaaripalvelu
  15. Automaattiviestien lähetys
gradient background
gradient background checkmark
Quick3 ERP on sinun toimialallesi rakennetu.

Sinun toimialallesi rakennettu

Quick3-toiminnanohjausjärjestelmä on suunniteltu sujuvoittamaan liiketoiminnan prosesseja ja töiden hallintaa mm. seuraavilla toimialoilla:

– Koneliikkeet
Huoltoliikkeet ja korjaamot
Varaosaliikkeet
– Veneliikkeet
Vapaa-ajan koneliikkeet
– Pienkoneliikkeet

Tutustu myös muihin toimialakohtaisiin ERP-ratkaisuihimme. Jos toimialaasi ei löydy, ota yhteyttä niin mietitään yhdessä toiminnallesi paras ERP-ratkaisu.

Quick3 auttaa keskittymään olennaiseen.

Quick3 auttaa keskittymään olennaiseen

Jokainen tietää, miten aikaa vievää on jatkuvasti kirjata samoja asioita useisiin paikkoihin tai yrittää etsiä tarvitsemaansa tietoa eri ohjelmistojen syövereistä. Quick3-ratkaisun avulla voit keskittyä rauhassa työhösi.

Kun kirjaat tiedot kerran järjestelmään, ovat ne käytettävissäsi yhdestä paikasta. Oli kyse asiakastiedoista, tietyn tuotteen saatavuudesta tai vaikkapa huollon resurssikalenterista, on sinulla välitön pääsy kaikkeen tarvitsemaasi informaatioon. Voit myös hyödyntää kaikkia järjestelmästä löytyviä tietoja mitä ikinä ohjelmassa teetkään: esimerkiksi myyntitilausta kirjatessasi voit sujuvasti näppäillä myös ostotilauksen yhdellä ja samalla kertaa.

Toiminnanohjausjärjestelmääsi kytketty WMS tuo sujuvuutta arkeen.

Tavaran vastaanotto hoituu helposti myös mobiilissa

Quick3:n helppokäyttöinen mobiilisovellus helpottaa työskentelyäsi myös varastossa. Voit hoitaa kaikki varastorutiinisi tavaran vastaanottamisesta ja keräilystä reaaliaikaiseen inventaarioon mobiilisovelluksen kautta. Sovellus toimii niin omalla mobiililaitteellasi kuin erillisessä käsipäätteessä.

Ostolaskujen automaattitäsmäytys vapauttaa työaikaasi.

Ostolaskujen automaattitäsmäytys vapauttaa työaikaasi

Ostolaskujesi täsmäytys nopeutuu huomattavasti Quick3:n automaattitäsmäytyksen ansiosta. Ohjelmisto hoitaa puolestasi ostolaskujesi tarkastamisen ilman manuaalista työtä – sinun ei siis tarvitse käydä läpi jokaista laskuriviä, vaan Quick3 vertaa tekemääsi ostotilausta saamaasi ostolaskuun ja tarkistaa automaattisesti, että rivit, määrät ja summat täsmäävät. Jos tilauksessa ja laskussa on poikkeama, näet selkeästi mitkä rivit tarvitsevat lisätarkistusta. Jos ostolasku täsmää onnistuneesti, siirtyy lasku eteenpäin hyväksyttäväksi.

gradient background checkmark
Taloushallinnon ulkoistaminen säästää kustannuksia.

Laskun elinkaaripalvelut taloushallintosi tueksi

Jos oma aikasi tai osaamisesi ei riitä taloushallinnon kiemuroihin, on kannattavaa ulkoistaa aikaa vievät rutiinit asiantuntevalle kumppanille. Confirman oman tilitoimiston Cash-Inin Laskun elinkaaripalvelut auttavat sinua tehostamaan taloushallinnon rutiineja ja tarjoavat kätevän tavan hoitaa yrityksesi laskutus ja maksuvalvonta.

Yhdellä kokonaisvaltaisella palvelulla vapaudut kaikista laskutukseen liittyvistä rutiineista: sinun ei tarvitse käyttää työaikaasi laskujen luomiseen, lähettämiseen, maksujen seurantaan tai mahdollisten virheiden korjaamiseen. Kaikki laskun elinkaareen liittyvät toimenpiteet tarvittaessa perintään saakka hoituvat huolellisesti Cash-Inillä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä