Siirry sisältöön sitemap
gradient background checkmark

Mainostoimisto Pointer

Pointerin yrittäjänä toimiva Kim Mäkynen kertoo olleensa onnekkaassa asemassa yrittäjäuransa aikana, sillä hänen asiakkaansa ovat aina olleet tunnollisia laskujen maksajia. Kun vastaan tuli ensimmäinen kerta, kun maksua ei tullut muistutuksesta huolimatta, joutui hän miettimään, miten asian kanssa olisi parasta toimia.

Mainostoimisto Pointer luottaa maksumuistutus- ja perintäasioissa Confirman tilitoimisto Cash-Iniin.

Mainostoimisto Pointer on Vaasassa toimiva pieni ja nuorekas mainostoimisto, joka aloitti taipaleensa jo vuonna 1998. Yrityksen monipuoliseen tuotepalettiin sisältyy perinteisen printin lisäksi valo- ja videokuvauspalvelut sekä nettisivujen suunnittelu.

Pointerin yrittäjänä toimiva Kim Mäkynen kertoo olleensa onnekkaassa asemassa yrittäjäuransa aikana, sillä hänen asiakkaansa ovat aina olleet tunnollisia laskujen maksajia. Kun vastaan tuli ensimmäinen kerta, kun maksua ei tullut muistutuksesta huolimatta, joutui hän miettimään, miten asian kanssa olisi parasta toimia.

AsiakasMainostoimisto Pointer
SijaintiVaasa
ToimialaMainostoimisto
Toimitetut ratkaisutMaksumuistutus- ja perintäpalvelut
background

”Odotin ensin pitkään, ja mietin, miten edetä. Kun maksua ei kuulunut, käännyin Cash-Iniltä tutun yhteyshenkilön puoleen ja kysyin neuvoa. Halusin tietää, mitä perintäprosessissa tapahtuu.”

Mainostoimisto Pointer luottaa maksumuistutus- ja perintäasioissa Confirman tilitoimisto Cash-Iniin.

Kim Mäkynen

Yrittäjä

Perinnän joustavuus yllätti yrittäjän

Tuttu yhteyshenkilö avasi tarkemmin perintäprosessia ja sen etenemistä, ja Kim yllättyi positiivisesti perinnän joustavuudesta. Cash-Inillä perintää tehdään asiakassuhdetta kunnioittaen ja maksusuunnitelmat sovitaan yhdessä velallisasiakkaan kanssa realistiseksi mutta jämäkäksi.

– Perintä on asiakaspalvelua. Velallisen kanssa käydään tilannetta läpi hienotunteisesti ja sovitaan maksujärjestelystä, joka sopii asiakkaan tilanteeseen. Valvomme maksujärjestelyä aktiivisesti ja puutumme herkästi, jos sovituista maksuista lipsutaan, kertoo Key Account Manager Kenneth Bjon Cash-Iniltä.

Joustavaa oli yhteistyö myös toimeksiantajan eli Pointerin suuntaan. Kun perintätoimet päätettiin käynnistää erääntyneen summan kotiuttamiseksi, hoidettiin sopimusasiat kuntoon nopeasti. Perintäsopimus toimitettiin Kimille digitaalisesti ja sopimuksen allekirjoitus hoitui näppärästi sähköisellä tunnistautumisella. Kim sai myös tunnukset Cash-In Online -palveluun, jossa perinnän tilaa pystyi seuraamaan reaaliajassa.

Pointerin ensimmäinen perintätapaus Cash-Inin kanssa onnistui esimerkillisesti – velallisasiakas sitoutui sovittuun maksujärjestelyyn ja maksoi velkansa korkoineen.

– Olen todella tyytyväinen, että perintä hoitui Cash-Inin kautta mutkattomasti. Jatkossa tiedän, kenen puoleen kääntyä, jos perinnälle tulee vielä joskus tarvetta, iloitsee Kim. 

gradient background

Haluatko kuulla lisää perintäpalveluistamme?