Vår kundtjänst nås under vardagarna per telefon och e-post. Vi svarar på frågor som berör alla delområden inom ekonomiförvaltning. Om du har behov av IT-hjälp kan du kontakta vår IT-support.
Jul- och nyårsavvikande öppettider
Under slutet av året har vår kundtjänst öppet enligt följande avvikande öppettider:
to 5.12. kl. 9–16 fr 6.12. Stängt må 23.12. kl. 9–16 fr 27.12. kl. 9–16 må-ti 30.12.–31.12. kl. 9–16 on 1.1.2025 Stängt må 6.1.2025 Stängt
Vår mångsidiga kundtjänst hjälper dig med frågor som till exempel berör indrivning, fakturaförmedling eller reskontra och bokföring. Du når oss per telefon eller e-post via länkarna nedan. Din egen kontaktpersons kontaktuppgifter finns längre ner på sidan.
Vår kundtjänst betjänar må-to 9-18 och fre 9-16, helgerna stängt.
* Samtalets kostnad 0,0828 €/samtal + 0,07 €/min från fastlinje eller 0,17€/min från mobiltelefon.
Vårt tekniska stöd betjänar dig per e-post
Vid frågor som berör Cash-In Online kan du vara i direkt kontakt med vår tekniska arbetsgrupp. Du når teamet vardagar kl 8-16 via e-postadressen it@cash-in.fi
Inloggningsuppgifter till Cash-In Online kan beställas direkt via tjänsten.